מפיקים אירוע בחוץ? קחו 5 טיפים

יותר ויותר אנשים בישראל, בוחרים להפיק את האירוע שלהם, פרטי או עסקי, בחוץ. הם מעדיפים שלא לערוך אירועים באולמות או במקומות סגורים אחרים, אלא לנצל את האפשרויות השונות אשר עומדות לרשותן בשטחים הפתוחים בשביל ליהנות מהאופציה לערוך אירוע בתנאים הטובים ביותר מבחינתם.

הפקת אירוע בשטח פתוח יוצרת לא מעט הזדמנויות. החל מהנקודה היכן מחליטים לערוך את האירוע וכלה בשאלות הרבה יותר בסיסיות ופרטניות. הרי אם אנחנו בוחרים לערוך אירוע בשטח פתוח, יש לנו אפשרות לנצל אותו בדרכים שונות בשביל שבסופו של דבר נוכל להפיק אותו כפי שאנחנו רוצים והאורחים שלנו יוכלו ליהנות מחוויה ייחודית.

כיצד בוחרים היכן לערוך אירוע בשטח פתוח

בשביל לדעת היכן לערוך אירוע בשטח פתוח, על מנת שנוכל לקבל החלטה מושכלת בעניין, עלינו להבין תחילה איפה בדיוק אנחנו יכולים לערוך אותו. לרשותנו עומדים לא מעט מקומות שיכולים לאפשר זאת. למשל, חופי ים, שמורות טבע, פארקים, גנים ועוד שורה של מקומות מעבר לגני אירועים מסודרים בהם ניתן לערוך אירועים על פי תנאי המקום.

כשאנחנו ניגשים להפיק אירוע בחוץ, עלינו לקחת בחשבון את תנאי השטח כמובן וכן את תנאי המזג האוויר. לכן אנחנו נבחן, בין היתר, את השאלה האם יש צורך להתקין אוהל מקורה לאירוח או שמא אפשר לוותר עליו. יש לנו אפשרות ליהנות מקטלוג של אוהל למכירה שיכול להתאים לצרכים שלנו על פי אופי המקום וכן על פי אופי האירוע כפי שאנחנו רוצים לערוך אותו, בהתאם לכמות האורחים שאנחנו מבקשים להזמין.

צריך לזכור, אם אנחנו מחפשים אוהל לאירועים למכירה, אזי שעלינו לקחת בחשבון שהוא אמור לשרת אותנו גם באירועים נוספים בעתיד. לכן, זה לא בהכרח אומר שנבחר אוהל שמתאים לאירוע ספציפי, אלא אנחנו צריכים לחפש אוהל שיתאים לשורה של אירועים. זה נכון כמובן לגבי כל נקודה שקשורה כך או אחרת להפקת אירוע בחוץ באופן קבוע.

טיפים שיכולים לעזור בתהליך ההפקה

אוהל למכירה – כאמור אם אנחנו רוצים לערוך אירוע בצורה נכונה, בצורה טובה, אז עלינו להחליט האם לרכוש אוהל בתוכו נארח את האורחים או שמא נעשה זאת במקום פתוח ללא קירוי וללא תיחום.

עיצוב – אנחנו יכולים להשתמש בעיצוב של המקום בשביל לעצב את האירוע שלנו, מה שאומר שאנחנו לא חייבים להשקיע בצורה דומה להשקעה באירוע במקום סגור. יש לנו אפשרות לנצל נכון את השטח והתנאים לשם כך.

ספקים- חשוב לבחור ספקים שמתמחים בהפקת אירועים בשטח פתוח, בין אם מדובר על מוזיקה, קייטרינג או כל דבר אחר.

תיחום ואבטחה – אם עורכים אירוע בשטח פתוח, עלינו לדעת לתחום אותו, על מנת שגורמים לא מורשים לא יוכלו להיכנס פנימה.

תאורה ומוזיקה – חשוב שנספק אמצעי תאורה ומוזיקה שיתאימו לשטח פתוח ויאפשרו לאורחים ליהנות מחוויה ייחודית באירוע.