מתנות ליולדת שלא עלו בדעתכם

אין משהו יותר מרגש מהבאת "גוזל" קטן לאוויר העולם. במידה ומישהי קרובה לכם זה עתה ילדה, בוודאי אתם חושבים על שפע של מתנות ליולדת. כאלו שיעזרו לה להבין שאתם לצדה, שהיא ייחודית בעינכם. ולא רק זה, מתנות שיהיו גם שימושיות במשך הזמן הקרוב לאחר הלידה, עם ההתאקלמות החדשה נוכח השחקן החדש שהצטרף לחייה. כל הרעיות הוא למצוא מתנה ליולדת, מתנה שהיא עד לאותו רגע בכלל לא חשבה עליה, ולא הבינה עד כמה היא צריכה אותה. ועל מנת לסייע לכם במשימה לא פשוטה שכזאת, נציג בפניכם כל מיני הצעות למתנות ליולדת, מקוריות וייחודיות.

 

האם מתנות ליולדת פשוטות, כגון בקבוק מים, יתכתבו בהצלחה עם המסר שמאחוריהן?

לפעמים מתנות ליולדת הכי פשוטות, והכי בנליות, יכולות להתכתב בהצלחה עם המסר שמאחוריהן. כמו למשל – בקבוק מים. אומנם זה לא רעיון גאוני, ויש מי שירים כעת גבה בפליאה, אבל האחיזה בבקבוק מים היא בעצם תזכורת אדירה לאם הטרייה לשמר את רמות ההידרציה שלה. בעוד יד אחת של האם שלאחר לידה עוסקת בהחתלה של התינוק, היד השניה לופתת את בקבוק המים, שמלווה באטם חסין לנזילות. אחרי לידה הכמיהה לשתייה הוא רב, וזאת בשל פעולת ההנקה, ורבות הן האימהות, שכה טרודות בגידול הפעוט, שפשוט שוכחות לשתות מים.

האם מתנות ליולדת של שוקולדים הן במקום?

ואין כמו המתנה המסורתית והמתוקה. איך אפשר לחשוב על מתנות ליולדת, מבלי לחשוב על מארז מכובד של כל מיני שוקולדים מובחרים. מדובר אודות, בלי כחל וסרק, הפינוק האמתי והקטן, הכה אקסקלוסיבי, שכל אם חדשה תשמח לצלול לתוכו, והוא בהחלט בא במקום. האם הטרייה תזכה בכמה רגעי חסד, אשר שייכים רק לה. רגעים שקשה למצוא אחרי לידה, ושאותם היא תנצור עמה זמן רב.

האם מתנות ליולדת של שעון מעורר ידברו ללב האם הטרייה?

אין מתנות ליולדת טובות יותר מאשר שעון מעורר. חרף העובדה, כי לא ממש מובן הקשר של שעון מעורר, לאם טרייה שערה מסביב לשעון, אולי כדאי שנסביר אותו בהרחבה. מדובר אודות מתנה מאוד שימושית, לאם שצריכה לקום כל שלוש שעות לפחות, על מנת להיניק את העולל החדש, שהצטרף לקן המשפחתי, ומתנה זאת ממשיכה להיות שימושית אף שהתינוק יגדל, ותגיע השעה לגמול אותו מן החיתולים, לדוגמה.

האם שמן לאמבטיה בתור מתנות ליולדת ימצא חן בעיני היולדת?

יש מתנות ליולדת שאין עליהן כל עוררין, שהן ממש טאבו. לצורך העניין, נציג בפניכם את המתנה לאימא החדשה של שמנים לאמבטיה. אבל לא סתם שמנים לאמבטיה, כי אם האיכותיים ביותר, לרבות – שמן האקליפטוס, או שמן הרוזמרין, וכולי. האם, שכה טרודה בטיפול של התינוק החדש, בוודאי שלא תתפנה כדי לקנות לעצמה שמנים לאמבטיה. ובשעה שאחת מן תופעות הלוואי של היריון ולידה מתבטאת בטחורים, למשל, מה יותר מבטיח מאשר לצלול למעמקי אמבטיה חמה עם שמנים ארומטיים? אין אמבטיה יותר מרגיעה מזאת, שעוזרת לאם להיות יותר ערנית, חיונית, ולשמור על נשימות סדירות, ולו לרגעים קטנים.