סרטוני תדמית לעסקים – כיצד בוחרים את האנשים הנכונים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשי מקצוע שמתמחים בהפקת סרטי תדמית לעסקים מסוגים שונים. מדובר בצלמים, במאים ואנשי מקצוע אחרים, אשר חלקו למדו את התחום ומראש בחרו לעסוק בסרטי תדמית ולא בקולנוע עלילתי או דוקומנטרי. בין אם זה מסיבות מקצועיות, בין אם זה מסיבות כספיות ובין אם זה מסיבות אחרות.

מאחר וקיים מבחר גדול מאוד של אנשי מקצוע, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את האנשים הנכונים. מן הסתם, לפני שאנחנו ניגש  להפיק סרטון תדמית עבור העסק שלנו, אנחנו נרצה להיפגש עם מספר אנשי מקצוע על מנת לקבל מהם מידע וכן הצעות מחיר. כמו כן, סביר להניח שאנחנו נרצה באותה מידה, גם לקרוא חומר מקצועי, כיצד אמור להיראות סרט תדמית, מה הוא אמור לכלול, ועוד. כל דבר כזה יכול להשפיע על דרך ההתבוננות שלו מצד אחד ובאופן בחירת אנשי המקצוע, מצד שני.

פרמטרים לבחירת אנשי מקצוע

אנחנו יכולים למצוא מספר פרמטרים כיצד לבחור אנשי מקצוע לשם יצירת סרטוני תדמית.
הפרמטר הראשון הוא תמיד ניסיון ומקצועיות. אלה אמורים לבוא לידי ביטוי במספר צורות. ראשית בכך שיהיו אלה אנשי מקצוע שהתנסו בסרטוני תדמית דומים למה שאנחנו רוצים להפיק, שנית, רצוי שהם יהיו אנשי מקצוע עם ניסיון בהפקת סרטונים וסרטים עבור עסקים בסדר גודל שלנו ומהתחום בו אנחנו עוסקים, שלוש, הניסיון והמקצועיות צריכה להיות מבוססת על סרטוני תדמית ולא על סוג אחר של

סרטונים, מן הסתם.

הפרמטר השני זה זמינות ונגישות. אנחנו נחפש צוות שיהיה מסוגל לעבוד איתנו על פי לוח הזמנים שלנו, מבלי לעכב את מועד תחילת ההפקה וכן את סיומה.

פרמטר שלישי שאנחנו צריכים לבחון היא עד כמה אנחנו מרגישים שהצוות מבין מה אנחנו מחפשים ומה אנחנו צריכים. כבר בפגישה הראשונה נוכל להבין עד כמה הם מודעים לכך וחשוב לא פחות, עד כמה הם מוכנים לצלול עמוק בשביל להוציא את זה לפועל.
פרמטר רביעי הוא כמובן עלויות. אנחנו צריכים לבחון האם ההצעה שלהם עומדת בתנאי התקציב שלנו.