שיווק דיגיטלי והמשמעות שלו בעולם החדש

סוללה למחשב נייד

מחפשים מידע על קידום העסק בדיגיטל בשנת 2021? רוצים לדעת איך לשווק את העסק בעולם החדש? הגעתם למקום הנכון.

מגמת הצמיחה של השיווק הדיגיטלי

כיום, אפשר לראות שעולם השיווק הדיגיטלי נמצא במגמת צמיחה מתמדת, ולא נראה שזה עומד להשתנות בקרוב. אפשר לראות זאת למשל בכך שיותר ויותר חברות משקיעות חלק גדול יותר מתקציבי הפרסום שלהן על שיווק בדיגיטל. יתר על כן, ניתן למצוא יותר ויותר עסקים שכל מכירותיהם מגיעות מאפיקים שונים בדיגיטל, כמו במקרה של אתרי איקומרס או מותגים שמוכרים דרך הרשתות החברתיות.

התגברות התחרות בתחום השיווק בדיגיטל

כל הגורמים שהוזכרו קודם לכן, מובילים להתגברותה של תחרות, בין העסקים והמותגים המפרסמים בדיגיטל, על תשומת ליבם של הגולשים. רק חשבו על כמות הפרסומות אליהן אנו נחשפים בעת גלישה באינטרנט מהנייד, ותבינו את היקף התוכן השיווקי שאנו נחשפים אליו מדי יום. ומכיוון שהדיגיטל הפך לאפיק השיווקי החזק ביותר כיום, התחרות הזו בין בעלי העסקים והמפרסמים מתגברת כל הזמן. וכך לבעלי החברות והמותגים השונים נהיה קשה יותר מאי פעם להצליח להתבדל מבין המתחרים. במיוחד אם מדובר בעסק קטן – המתחרה מול חברות גדולות יותר, שיש להן תקציבי ענק לפרסום באינטרנט ובדיגיטל בכלל.

שכלולים טכנולוגיים בתחום הקידום בדיגיטל

גורמים נוספים המשפיעים על קידום בדיגיטל בעולם של ימינו, כמובן קשורים לשכלולים והתפתחויות טכנולוגיות שונות. חידושים אלו יכולים להיות באלגוריתמים או במערכות פרסום שונות. למשל, האלגוריתם של גוגל לדירוג אתרים בתוצאות האורגניות – משתכלל כל הזמן, כאשר חלק מהשינויים עלולים להשפיע באופן דרסטי. למשל, העדכונים יכולים לפגוע בדירוגים של אתרים, או אף להסירם לגמרי מתוצאות החיפוש. דוגמא נוספת לחידושים בתחום השיווק באינטרנט יכולה להיות העדכונים הבלתי פוסקים במערכות הפרסום הממומן בגוגל או בפייסבוק. כל החידושים הללו במערכות הפרסום, ובתחום השיווק הדיגיטלי בכלל, מעלים את החשיבות של להיות כל הזמן עם יד על הדופק. בנוסף, הם גורמים לכך שלרוב האנשים ובעלי העסקים, שאינם אנשי שיווק, יהיה עדיף לשכור את שירותיו של משרד פרסום מקצועי.

מדוע שיווק דיגיטלי עושים רק עם משרד פרסום מקצועי

התחרות העזה בין בעלי העסקים והמפרסמים בדיגיטל, וכן התקדמותה של הטכנולוגיה, הובילו לכך שרוב שיטות השיווק המהירות והקלות, שהיו אולי רלוונטיות לפני עשור או יותר, כבר אינן מובילות לתוצאות חיוביות ומהירות, כפי שאולי היה בעבר. כלומר, אם בעבר יכולתם להתברג בקלות יחסית בעמוד הראשון של התוצאות האורגניות בגוגל, כיום זה כבר ממש לא כל כך פשוט. אז אם יש לכם עסק ואתם משווקים אותו בדיגיטל, או רוצים להתחיל בכך, עדיף שתבחרו לשכור את שירותיו של משרד פרסום מקצועי, המתמחה בקידום עסקים באפיקים שונים בדיגיטל.