חיפוש עובדים מתחיל בפורטל דרושים

חיפוש עובדים חינם

מדוע חיפוש עובדים תמיד יתחיל ויגמר בפורטל דרושים? כדי להבין כדאי בראשית לדעת שלוחות הדרושים כיום הם לוחות חכמים במיוחד, שמציעים גם למעסיקים וגם לעובדים שיטות חיפוש עבודה ממוקדות יותר. אך מלבד זאת, מדוע זה כדאי? כל הסיבות לפרסם בפורטל דרושים, בהמשך:

  • פורטל ממוקד יותר – אחת הסיבות העיקריות לבחירה דווקא בפורטל מסוג זה לחיפוש עובדים, היא הסיבה כי באמצעות אתרים למציאת עובדים ופורטלים חכמים, ניתן ליהנות מחיפוש ממוקד. כאשר אתם מפרסמים מודעה, אתם עושים זאת בזמן שהפורטל מנחה אתכם לחיפוש המדויק והממוקד ביותר.
  • יכולות סינון גבוהות – בנוסף ,חיפוש עובדים חינם בפורטל הינו חיפוש מדויק יותר וזאת כי הוא כולל סינון המועמדים כבר משלב בניית המודעה שלכם. כאשר אתם מנסחים מודעת דרושים, אתם יכולים לבחור משלל אפשרויות של מציאת עובדים החל מאזור מגורים, גיל, השכלה, ניסיון, תנאי ההעסקה וכדומה. בכך אתם מקבלים מועמדים מתאימים יותר ויכולים לחסוך זמן ומשאבים.
  • חשיפה מרבית – חשיפה מרבית הינה הכרחית כאשר אתם מחפשים עובדים. הפורטלים השונים באינטרנט שנחשבים פופולאריים ביותר, הם אלה שיאפשרו לכם מקסימום חשיפה של המודעה שלכם מול מועסקים פוטנציאלים.
  • קבלת קורות חיים ונתונים בצורה פשוטה – אם פעם קורות חיים היו נשלחים בפקס, הרי שכיום דרך פורטלים של דרושים ניתן לקבל קורות חיים דרך המייל במהירות בתוספת תיק עבודה (במידה ויש צורך) ואפילו מכתב מקדים.
  • יצירת קשר עם המועמד בקלות – רוצים ליצור קשר עם מועמד? אתם לא חייבים לטלפן איליו. תוכלו עוד לפני השיחה בראשונה והריאיון עמו ליצור עמו קשר במייל או דרך התיבה האישית ולתאם עם המועמד ציפיות.
  • מבצעים וחבילות פרסום מותאמות אישית – אם אתם מחפשים פרסום במחירים זולים, תוכלו להתאים לעצמכם חבילה אישית וזאת במידה ואתם זקוקים לעובדים חדשים במשך כל השנה. אם לא, ישנם פורטלים בחינם שבהם ניתן לפרסם מודעת דרושים, או לחלופין מבצעים חמים שמתחלפים כל הזמן.

כעת כשאתם יודעים מהם היתרונות שבחיפוש עובדים דרך פורטל דרושים, אתם כבר יכולים לצאת לדרך ולמצוא את העובדים המושלמים עבורכם!