יצירת ברקוד – ערך מוסף ללקוחות

ברקוד בעולם השיווק

מתי בפעם האחרונה ישבת לשיחת "יחסינו לאן" עם הלקוחות שלך? האם אתה יודע מה הלקוחות שלך אוהבים, מחפשים ומעדיפים? שלא כמו הפרסום הישן, כיום, באמצעות יצירת ברקוד QR תוכלו להגיע ישירות אל הלקוחות שלכם ולהעניק להם את מה שהם הכי רוצים.

הברקוד, שלא כמו הפרסום הישן, מאפשר יצירת תקשורת ישירה עם הלקוח ועידוד לתגובה מיידית. כאשר הלקוח לוקח חלק פעיל בתהליך ומגיב לפרסום, אזי מתעוררת בו מחויבות רגשית כלפי המותג והוא חווה את עצמו כחלק מהחברה, גם אם באופן לא מודע. אם הלקוח עושה פעולה כלשהי באתר כמו: מגיב, משאיר פרטים, משתף את המידע ועוד, אזי הדרך לפרסום חוזר היא קצרה ומעניקה למשווק אינספור אפשרויות ליצירת קשר מתמשך עם הלקוח.

 

שיווק בעידן החדש

זאת, שלא כמו בעולם הפרסום הישן, בו חברות היו פשוט משקיעות סכומי עתק על מנת להגיע ללקוחות, בלי לדעת אילו לקוחות קוראים או נחשפים למודעה, בלי לקחת בחשבון את תכנון האסטרטגיה או לכוון את המודעה ללקוחות ספציפיים. בצורת הפרסום הישנה, המפרסם היה פשוט מוציא לאור את הקמפיין שלו ומקווה לטוב.

העידן החדש מביא עמו בשורות שונות. באמצעות יצירת ברקוד QR תוכל להגיע לאינספור לקוחות ברחבי העולם כולו, מבלי להשקיע בכך הון תועפות. הודות לאפשרויות המיקוד שמעניק עולם האינטרנט והמדיה, תוכל לכוון את המודעה שלך למיקומים ספציפיים, לאתרי אינטרנט ספציפיים, לחנויות או ללקוחות בעלי המאפיינים הרצויים.

כמו כן, בהמשך תוכל למדוד את זמן השהות באתר, את אופן השימוש בברקוד, את המידה בה לקוחות נחשפו אל הברקוד, כמה מאלו שנחשפו אכן השתמשו באפשרות שהברקוד מציע וכמה מתוך אלו אכן מימשו את האפשרות שמעניק הברקוד הלכה למעשה.

מדדים אלו לוקחים את עולם הפרסום כמה צעדים קדימה ומאפשרים למפרסמים ליהנות מroi גבוה הרבה יותר. בלי לשפוך סכומי עתק על פרסומים שתוצאתם לא ברורה, בלי לחכות לתוצאות בלי יכולת להעריך את מידת ההצלחה של כל אחת מפעולות הפרסום. כיום, מפרסמים יכולים להגיע ללקוחות שלהם באמצעות ברקוד ולמדוד את מידת ההיענות לפרסום, את זמן ההיענות, את קהל היעד ועוד.