חברת יעקובי נדל"ן עוזרת להתפתחות הנדל"ן בישראל

כשאנחנו ניגשים לחפש נכס למגורים או להשקעה, מעבר לשאלות כמו, איפה הנכס נמצא, מה הגודל שלו, כמה חדרים הוא כולל, כיצד הוא מתכונן ומעוצב, ישנה שאלה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליה, בפרט אם הנכס נמצא בתהליך פיתוח ובנייה והיא, מי אחראי על בנייתו, מה שם החברה או הקבלן ואיזה מוניטין עומד מאחוריה או מאחוריו.

כשאנחנו פונים אל חברת יעקובי נדל"ן בראשות ריקי יעקבי, אנחנו יכולים להיות רגועים. מדובר על חברת נדל"ן מאוד רצינית, איכותית ומנוסה, אשר מציעה לנו מגוון נכסים בשלל גדלים, עיצובים ותכנונים, במגוון מקומות ברחבי הארץ. אנחנו יכולים ליהנות מאופציות רכישה ושימוש שונות, וכך להפיק תועלת מרבית מהנכס אותו אנחנו מבקשים לרכוש, בין אם הוא מיועד לשימוש שלנו ובין אם לאו.

כיצד חברת יעקובי נדלן יכולה לעזור לנו?

חברת יעקבי נדל"ן, פועלת בתחום כבר למעלה מעשרים שנה. היא אחראית על שורה של פרויקטים ברחבי הארץ, הן פרויקטים לבנייה עבור מגורים, כולל פרויקטים במסגרת מחיר למשתכן של משרד השיכון, והן פרויקטים לבנייה לצורכי מסחר. החברה עובדת מול לקוחות שונים ונהנית מאמינות רבה, בזכות השירות המקצועי, הידע והניסיון שהיא מביאה איתה לכל פרויקט.

בכל פרויקט שחברת יעקבי נדל"ן מפתחת בראשות חיים יעקבי, היא עובדת עם טובי בעלי המקצוע בשוק, החל מהבנקים המובילים וכלה בחברות המובילות בכל אספקט שקשור לתחום התכנון, עיצוב ובנייה. בין אם מדובר באדריכלים, בעלי מקצוע בתחום המטבחים, דלתות, שיש, חשמל, אינסטלציה ובכל בעל מקצוע אחר שיש צורך להשתמש בשירותיו.

החברה מקפידה על כל פרט ופרט, זאת במטרה לספק ללקוחות שלה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, את הנכס הטוב ביותר. נכס שיכול להתאים לאכלוס ושימוש, וכן כמובן להשקעה לטווח ארוך. כשאנחנו פונים אל חברת יעקובי נדל"ן, באפשרותנו להחליט איך ייראה הנכס אותו נרכוש, באיזה פרויקט נרצה להשתתף, וכמובן נוכל להחליט האם הוא מיועד להשקעה או לשימוש עצמי.

איפה החברה פועלת ולמה נכון לעבוד דווקא איתה?

חברת יעקובי נדל"ן פעילה בשוק, כאמור, כבר למעלה מעשרים שנה. מה שמלמד על הניסיון הרב שהיא צברה במהלך השנים. היא נחשבת לחברה מאוד חזקה ואיתנה מבחינה פיננסית, והיא מספקת את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

החברה פעילה במספר פרויקטים ברחבי הארץ, בין היתר בערים כמו פתח תקווה, נתניה ולוד. במשך השנים היא פיתחה פרויקטים נוספים בערים אחרות. כאמור, היא פונה גם ללקוחות במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי, מה שאומר, שבין אם אנחנו לקוחות שמחפשים נכס למגורים או נכס מסחרי, יש לנו אפשרות לפנות אליה ולהשתמש בשירותיה.

חברת יעקובי נדל"ן מציעה לנו את הפרויקטים האיכותיים והמתקדמים ביותר, וזאת תוך עמידה בכל תנאי ההסכם איתנו, עמידה בכל התנאים הרלוונטיים על מנת לקיים את הפרויקט במלואו, על פי לוח הזמנים שנקבע מראש.